Thursday, November 20, 2008

回眸一笑...A Charming Smile

看一看照片中的娃娃,她就是我可爱的女儿。见过她的姨妈、姑姐、安娣、邻居、亲戚朋友们都说她像个小男生。因为女儿还没有长头发,说以也难怪他们会这么说。

我曾尝试仔细打量这小宝贝,像阿牛歌里的“我左看、右看、上看、下看,”而我还前看、后看我的女儿,结果我也觉得她没有什么女子样。

然而,在拍了这张照片以后,打从心里我就觉得我的女儿有女孩子的仪态了。瞧,她的回眸一笑,还真是迷人呢(笑到不见牙齿也不见眼)!!

Look at the above photo, she is my baby. All of the people who met her mentioned that she looked exactly like a baby boy.

Despite that sayings, I looked carefully on this little creature and at first, I did agreed with what they said.

But then... someday, somewhere, when this photo was snapped, I eventually felt and attracted by her cute and charming smiling face, she is a pretty baby girl, I am very sure !!

No comments: